Week voor vertrek! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Naomi Verdonk - WaarBenJij.nu Week voor vertrek! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Naomi Verdonk - WaarBenJij.nu

Week voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Naomi

04 September 2016 | Indonesië, Sanur

Hoi allemaal!

De week voor vertrek! Dit is de week van het inpakken. Wat neem je mee als je 10 weken gaat reizen. Na al die weken/ maanden van voorbereidingen is het nu aangekomen! Onwijs veel zin er in!

Mijn reis ziet er als volgt uit:
Eerst 3 weken naar Bali met Jasper om even lekker vakantie te vieren veel en veeel van t land te zien maar vooral tot rust komen. Jasper gaat na 3 weken naar huis en ik vertrek naar de volgende bestemming: AUSTRALIË!! Ook hier zal ik 3 weken vertoeven en een hoop gaan zien! Vanuit daar ga ik naar CAMBODJA! Het land waar ik vrijwilligerswerk ga doen! Kindjes ga helpen met het tandenpoetsen en het Handenwassen! Hier verblijf ik 4 weken.

Ik hoop jullie vanaf volgende week op de hoogte te kunnen houden! Ik ga lekker me even verder voorbereiden en leuk inpakken!

Lieve groetjes Jasper en Naomi

  • 04 September 2016 - 16:26

    Oma Els:

    een leuk begin van een avontuurlijke vakantie. ben benieuwd naar al je reisverslagen/verhalen en verheug me erop. liefs

  • 04 September 2016 - 16:31

    Wendelien Vink:

    Hoi Naomi

    Succes met je voorbereidingen van je reis. Spannend hoor !
    Geniet van je vakantie met Jasper en daarna van je werk in Cambodja.
    Onze kleindochter Ilse komt a.s. dinsdag terug uit Ghana, deed daar vrijwilligerswerk in een ziekenhuis.

    Een fijne tijd, lieve groetjes,

    Jaap en Wendelien

  • 05 September 2016 - 08:35

    Ineke Van Eijken:

    Ik wens je eerst een fijne vakantie en daarna succes in het helpen van de kinderen en ook plezier met ze maken. Wat zal Mariska in gedachten trots op je zijn. Ik ben benieuwd naar je volgende verslagen.
    Hartelijke groet, Ineke

  • 05 September 2016 - 19:05

    John En Anneke:

    Succes met de voorbereidingen en met Jasper samen een hele mooie vakantie gewenst. Wij zijn benieuwd hoe je het gaat vinden.

  • 05 September 2016 - 19:21

    J Ligthart:

    Hoi Naomi,

    Wij wensen je een fijne vakantie met Jasper en succes met je project.

    Groetjes,

    Jan en Toos

  • 10 September 2016 - 13:08

    Miranda:

    Hele fijne vakantie en heel veel succes in Cambodja!!

  • 12 September 2016 - 17:42

    Ingrid:

    Zo eerst nu heerlijk 3 weken samen lekker genieten! En dan is het tijd voor je ' eigen ' avontuur!
    Liefs en dikke kus Sjoerd en Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Actief sinds 03 Sept. 2016
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 9180

Voorgaande reizen:

11 September 2016 - 23 November 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: