poging 2; tandenborstels deel 1 - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Naomi Verdonk - WaarBenJij.nu poging 2; tandenborstels deel 1 - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Naomi Verdonk - WaarBenJij.nu

poging 2; tandenborstels deel 1

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

07 November 2016 | Cambodja, Khett Batdambang

Halloo allemaal!!

Vandaag mijn eerste dag als tandenborstel teacher  gehad!! Wat was het in het begin spannend om daar voor de klas te staan. Ook had ik een ander Nederlands meisje, Afra, naast me staan, want we doen samen hetzelfde project!

Als eerste wil ik iedereen die gedoneerd heeft heel erg bedanken want dit is medemogelijk gemaakt door jullie allemaal!!! Super onwijs bedankt! Je maakt mij en ook zeker de kinderen ontzettend blij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Actief sinds 03 Sept. 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 9140

Voorgaande reizen:

11 September 2016 - 23 November 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: